НачалоЗа Нео-ТитанУслугиПроектиРайониАктивно събиранеКонтакти
ДружествотоУправление на качествотоОколна средаСоциална отговорностБезопастност и здравеФинанси
Кариери

Няма добавени кариери!
Е-бюлетин
Желая да се абонирам
Изпрати
Нашите ръководни принципи по управлението на качеството са:
Ориентираност към клиентите:
Дружеството зависи от своите клиенти и за това трябва да познава и да отговаря на настоящите и бъдещите им потребности и изисквания и да се стреми да надминава очакванията им.

Силно ръководство:
Ръководството се стреми да осигурява единство на стратегия,цели и подходяща вътрешна работна среда в дружеството и да създава среда в която персоналът целенасочено да се стреми за достигане на целите по качеството.

Ангажираност на персонала:
Персоналът на всички равнища представлява същността на дружеството. Неговото цялостно въвличане дава възможност за пълноценно използване на възможностите му.

Подход ориентиран към процесите:
Желаният резултат се постига по-рентабилно, когато дейностите и съответните ресурси се управляват като процес.

Системен подход на управление:
Осъзнаването, разбирането и управлението на процесите в дружеството, като взаимносвързани в система, допринася за ефективността и рентабилността на дейността на дружеството.

Непрекъснато подобряване на качеството:
Непрекъснатото подобряване на качеството е постоянна цел на дружеството.

© 2025 НЕО-ТИТАН ООД. Всички права запазени.Created and design by Studio AvangardStil